Wil je de resultaten vanuit jouw personalisaties verbeteren?
Leun achterover, en wij vertellen je hoe.
Je hebt al een Customer Data Platform geïmplementeerd, maar hebt het idee dat je meer uit jouw personalisaties kunt halen, maar hoe? Je ziet legio kansen of bent juist benieuwd naar hoe je het optimale resultaat uit deze tool kunt halen. Dit leidt ertoe dat je zomaar wat probeert of je door blijft gaan zoals je al deed. Zonde! Want een gepersonaliseerde aanpak kan zoveel bieden en daarmee de ROI uit jouw marketingkanalen verhogen.
De Yelflow Personalisatie Audit:
- Je bent nergens toe verplicht
- Geeft inzicht in de huidige stand van zaken
- Concrete groeikansen om direct mee aan de slag te gaan
Ontdek hoe jouw personalisaties presteren en waar de kansen liggen.
Wij kunnen je helpen via onze Personalisatie Audit: een check op jouw activiteiten op het gebied van personalisatie. We beoordelen de huidige inrichting van jouw Customer Data Platform en laten je zien welke kansen je laat liggen in o.a. de lopende personalisaties, inzet van doelgroepen, meetbaarheid van conversies / gebeurtenissen en de roadmap met personalisaties. Uiteraard zullen we je ook inspireren met succesvolle cases.
Na de Audit weet je precies waar je groeikansen liggen en welke kans je het eerste moet aanpakken. Zie de Personalisatie Audit als een frisse en kritische blik naar de gang van zaken wat betreft je personalisatie marketing. Het mooiste? Je bent niet verplicht om daarna met ons samen te werken – dat is aan jou.
Onze Personalisatie Audit levert je het volgende op:
1. Inzichten
Dankzij de audit zie je in één oogopslag hoe je huidige inzet van personalisatie presteert en waar de grootste groeikansen liggen. Je weet na de audit waar je kunt optimaliseren, we prioriteren dit voor je en geven je tips over hoe je dit efficiënt oppakt.
2. Effectievere personalisaties
We laten je graag zien hoe je bestaande personalisaties beter kunt inzetten met als doel een hoger rendement. Dit zorgt voor een slimmere inrichting van je Customer Data Platform.
3. Personalisatiekansen
We nemen je mee in nieuwe personalisatiekansen, maar kijken ook hoe je de beschikbare data beter kunnen inzetten. Met als doel het verbeteren van jouw website, e-mailcampagnes en (online) advertentiekanalen.
4. Frisse, verse ideeën
Onze specialisten hebben veel ervaring met het implementeren van personalisaties voor verschillende klanten en branches. We delen graag de succesverhalen, maar ook de learnings. Door met een frisse blik te kijken, inspireren we je met nieuwe ideeën.
De 8 thema's van een Personalisatie Audit:
Inrichting Customer Data Platform
Huidige personalisaties
Doelgroepen
Productfeeds & CRM koppeling
Inzichten
Inzet van functionaliteiten
360 graden klantbeeld
Werkwijze en processen
We hebben Personalisatie Audits in twee smaken:
We doen het gratis
Een grove audit score en de 5 belangrijke groeikansen.-
Leren kennen van je business
-
Grove scan van jouw personalisatietool en personalisaties
-
Audit score o.b.v. 8 hoofdonderdelen
-
Uitwerking van 5 belangrijkste groeikansen
-
Korte toelichting van audit score en groeikansen
We doen het uitgebreid
Een gedetailleerde analyse van je personalisaties en concrete roadmap.-
Leren kennen van je business
-
Gedetailleerde scan van jouw personalisatietool en personalisaties
-
Optimalisatiekansen per onderdeel
-
Concrete roadmap met alle groeikansen
-
Uitgebreide toelichting op audit score en groeikansen
Je audit binnen 4 stappen opgeleverd.
Stap 1: Kennismaking
We plannen een Teams-meeting in om met elkaar kennis te maken, net zoals om je business te leren kennen. Samen zorgen we voor helderheid in je KPI’s, bespreken uitdagingen en mogelijke groeiplannen.
Stap 2: Onboarding
Je geeft onze Personalisatie specialist toegang tot je account. Deze analyseert de inrichting van je Customer Data Platform en de personalisaties en stelt een score op.
Stap 3: Toelichting
We plannen een meeting in, off- of online, en nemen je mee door je audit score. We delen daarbij ook de groeikansen, die we direct voor je prioriteren op basis van effort en gain. Het enige wat je dan nog hoeft te doen, is het uitvoeren ervan.
Stap 4: Vervolgstappen
Je krijgt de volledige audit via de mail binnen, net als een voorstel voor onze ondersteuning. Kunnen we doen op zowel strategisch als operationeel niveau, maar uiteraard ben je nergens toe verplicht.
Binnen 1 werkdag reactie op al je vragen
Binnen 1 werkdag reactie op al je vragen
Wekelijks overzicht met heldere rapportage
Heldere rapportages en inzichten in actiepunten
Altijd hetzelfde aanspreekpunt
Altijd hetzelfde aanspreekpunt
Vragen? We zijn er voor je.
Dat kan gaan over de Audit, of onze andere diensten. Hoe dan ook: we helpen je graag.
Enkel ervaren consultants
Altijd hetzelfde aanspreekpunt
Je hele personalisatie in één keer geregeld
Ontdek jouw Personalisatie kansen
Bel direct, mail ons, of vraag een vrijblijvende Personalisatie Audit aan.