De bepalende succesfactor in online conversie is een relevante dialoog. Wanneer jouw bezoeker aansprekende content vindt, zal de uiteindelijke conversie makkelijker plaatsvinden. Personalisatie is hiervoor de oplossing en verzorgt een dynamische aansluiting van de juiste content op ieder (individueel) niveau.
In hoeverre het relevant is om personalisatie toe te passen binnen elk kanaal bepalen we mede aan de hand van ons Maturity Model. Het Maturity Model zorgt ervoor dat er continu wordt gewerkt aan het verbeteren van de marketingperformance op de plek waar dat de meeste waarde toevoegt.
Website personalisatie
E-mail personalisatie
Yelflow verhoogt het resultaat van het e-mail kanaal. Dit doen wij door het implementeren van geautomatiseerde journeys. Dat stelt ons in staat om prospects om te zetten naar klanten en klanten te transformeren naar fans.
Social personalisatie
We verbeteren de performance van Social Ads door ze volledig aan te laten sluiten op de journey, die de bezoeker al heeft doorgemaakt in andere kanalen. Inspirerend als het moet, converterend als het kan.
SEA personalisatie
De performance van SEA brengen we omhoog door de boodschap en het bod aan te laten sluiten bij de fase in de klantreis van het individu. Dit doen we zoveel mogelijk geautomatiseerd en op schaal.
Direct Mail
Direct Mail is bij uitstek geschikt voor personalisatie. We realiseren een aansluitende boodschap voor de situatie van het individu en zorgen dat deze boodschap bij het individu op de deurmat valt. De hoge attentiewaarde zorgt voor een sterk rendement.
SMS/Whatsapp
Echte 1-op-1 communicatie met de (potentiële) klant. Persoonlijke communicatie via SMS en Whatsapp. We testen en optimaliseren continu voor het maximale resultaat.
Onze aanpak
Yelflow realiseert een betere performance van de website door de toepassing van personalisatie. We werken met diverse partners en CDP’s samen om dit voor onze opdrachtgevers te implementeren.
- We helpen bij het maken van een keuze voor de juiste tooling
- Indien nodig implementeren we een CDP
- Wij bouwen de journeys op de website
We hebben een erg overzichtelijke manier van samenwerken.
Eenmalig
We starten met een analyse. Tijdens deze analyse brengen we de huidige status van personalisatie in kaart. Ook leren we hierin je business goed kennen.
Maandelijks
Vervolgens gaan we aan de slag met het verbeteren van de marketingperformance. Dat doen we door het implementeren van use cases. Die samenwerking kan op drie manieren:
- Doe het zelf – We vertellen je wat je het beste kan doen. De uitvoering doe je zelf
- We doen het samen – We ontwikkelen en implementeren de personalisatiestrategie samen
- We doen het voor je – We nemen het volledig uit handen. We informeren je over de resultaten