Direct Mail heeft als grote voordeel dat het relatief veel aandacht krijgt van de ontvanger. Consumenten en bedrijven ontvangen immers steeds minder post. Daarnaast biedt DM ook uitstekende mogelijkheden om het succes ervan te meten. En als klap op de vuurpijl is het drukken en versturen van een DM in veel branches goedkoper dan het genereren van één bezoeker via een betaald online kanaal.

Om succes met DM te behalen is een relevante dialoog noodzakelijk. Een ontvanger moet een aanbod ontvangen dat aansluit bij de context van het individu. Dat vergroot de kans op de uiteindelijke conversie enorm. Personalisatie is hiervoor de oplossing.
Onze aanpak
De intensiteit waarmee Direct Mail personalisatie toegepast kan worden voor jouw organisatie bepalen we mede aan de hand van ons Maturity Model. Dit zorgt ervoor dat er continu wordt gewerkt aan het verbeteren van de marketingperformance op de plek waar dat de meeste waarde toevoegt.
De consultants van Yelflow hebben jarenlange ervaring met de inzet van personalisatie met DM. In alle volwassenheidsfases.
- We helpen bij het kiezen van de individuen & de boodschap
- Wij bouwen de journeys voor de Direct Mail
- Met onze druk- en distributiepartners zijn wij in staat om in Europa te leveren
Samenwerken met Yelflow
We hebben een erg overzichtelijke manier van samenwerken.
Eenmalig
We starten met een analyse. Tijdens deze analyse brengen we de huidige status van personalisatie in kaart. Ook leren we hierin je business goed kennen.
Maandelijks
Vervolgens gaan we aan de slag met het verbeteren van de marketingperformance. Dat doen we door het implementeren van use cases. Die samenwerking kan op drie manieren:
- Doe het zelf – We vertellen je wat je het beste kan doen. De uitvoering doe je zelf
- We doen het samen – We ontwikkelen en implementeren de personalisatiestrategie samen
- We doen het voor je – We nemen het volledig uit handen. We informeren je over de resultaten