De bepalende succesfactor in e-mail marketing is een relevante dialoog. Wanneer jouw ontvanger een aansprekende onderwerpregel ziet, goede content in de e-mail zelf en een aansluitende landingspagina zal de uiteindelijke conversie makkelijker plaatsvinden.
E-mail marketing is een zeer geschikt kanaal voor veel toepassingen. Van het realiseren van de eerste transactie tot het aanbevelen van cross-sell en het realiseren van tevredenheid met service. Op al deze touchpoints is het van belang dat het individu zich aangesproken voelt. Dit realiseer je door de toepassing van personalisatie.
Personalisatie stelt je in staat om een dynamische aansluiting van de juiste content op ieder (individueel) niveau te realiseren. Volledig geautomatiseerd en daarmee dus schaalbaar.

Onze aanpak
Yelflow verhoogt het rendement van je e-mail marketing door de toepassing van personalisatie op al deze touchpoints. Dit doen wij op elk niveau in het Maturity Model: van klantsegmentatie tot hyperpersonalisatie.
We hebben ruime ervaring met diverse ESP’s, CDP’s en Decision Making Engines. We zijn daarom in staat om de volledige personalisatie uit handen te nemen.
- We helpen bij het maken van een keuze voor de juiste tooling
- Indien nodig implementeren we een CDP
- Wij bouwen de journeys in de ESP
Samenwerken met Yelflow
We hebben een erg overzichtelijke manier van samenwerken.
Eenmalig
We starten met een analyse. Tijdens deze analyse brengen we de huidige status van personalisatie in kaart. Ook leren we hierin je business goed kennen.
Maandelijks
Vervolgens gaan we aan de slag met het verbeteren van de marketingperformance. Dat doen we door het implementeren van use cases. Die samenwerking kan op drie manieren:
- Doe het zelf – We vertellen je wat je het beste kan doen. De uitvoering doe je zelf
- We doen het samen – We ontwikkelen en implementeren de personalisatiestrategie samen
- We doen het voor je – We nemen het volledig uit handen. We informeren je over de resultaten
Lees meer over onze aanpak of neem contact met ons op.