SEA campagnes hebben als doel om de actieve zoeker naar de website te halen om uiteindelijk over te gaan tot een conversie. De concurrentie is drie klikken verderop. Het is dus van groot belang om zo relevant mogelijk te zijn in deze journey. Zowel in de ads als op de website.
De bepalende succesfactor in de conversie is een relevante dialoog. Wanneer de zoeker aansprekende ads vindt die aansluiten bij de context van het individu, dan zal de uiteindelijke conversie sneller plaatsvinden. Personalisatie is hiervoor de oplossing. Bij Yelflow werken onze SEA specialisten samen met de best toe te passen tools op ieder maturity niveau. We hebben ruime ervaring met feedmanagementsystemen, bidmanagers en CDP’s.

Onze aanpak
De intensiteit waarmee SEA personalisatie toegepast kan worden voor jouw organisatie bepalen we mede aan de hand van ons Maturity Model. Dit Maturity zorgt ervoor dat er continu wordt gewerkt aan het verbeteren van de performance waar dat de meeste waarde toevoegt.
De consultants van Yelflow hebben jarenlange ervaring met de inzet van personalisatie. In alle volwassenheidsfases. Plan een afspraak in om te horen hoe dit jullie kan helpen de volgende stappen te zetten met marketingpersonalisatie.
Samenwerken met Yelflow
We hebben een erg overzichtelijke manier van samenwerken.
Eenmalig
We starten met een analyse. Tijdens deze analyse brengen we de huidige status van personalisatie in kaart. Ook leren we hierin je business goed kennen.
Maandelijks
Vervolgens gaan we aan de slag met het verbeteren van de marketingperformance. Dat doen we door het implementeren van use cases. Die samenwerking kan op drie manieren:
- Doe het zelf – We vertellen je wat je het beste kan doen. De uitvoering doe je zelf
- We doen het samen – We ontwikkelen en implementeren de personalisatiestrategie samen
- We doen het voor je – We nemen het volledig uit handen. We informeren je over de resultaten