Personalisatie als conversie aanjager
Het grootste deel van de websitebezoekers converteert niet. Het toepassen van website personalisatie stelt je in staat om meer converterende bezoekers te realiseren. Dat doen wij door de content dynamisch aan te laten sluiten bij de behoefte van de individuele bezoeker op dat moment. Bij Yelflow werken onze specialisten samen met de best toe te passen tools op ieder maturity niveau.
De website heeft als doel om direct of indirect omzet te genereren voor de organisatie. Om tot die aankoop of lead te komen doorloopt de doelgroep een complexe klantreis. Iedereen in een eigen tempo en met een eigen informatiebehoefte.
De website moet hierop inspelen en tegelijkertijd voorkomen dat men afhaakt door een mismatch aan informatie.
Onze aanpak
Yelflow realiseert een betere performance van de website door de toepassing van personalisatie. We werken met diverse partners en CDP’s samen om dit voor onze opdrachtgevers te implementeren.
- We helpen bij het maken van een keuze voor de juiste tooling
- Indien nodig implementeren we een CDP
- Wij bouwen de journeys op de website
We hebben een erg overzichtelijke manier van samenwerken.
Eenmalig
We starten met een analyse. Tijdens deze analyse brengen we de huidige status van personalisatie in kaart. Ook leren we hierin je business goed kennen.
Maandelijks
Vervolgens gaan we aan de slag met het verbeteren van de marketingperformance. Dat doen we door het implementeren van use cases. Die samenwerking kan op drie manieren:
- Doe het zelf – We vertellen je wat je het beste kan doen. De uitvoering doe je zelf
- We doen het samen – We ontwikkelen en implementeren de personalisatiestrategie samen
- We doen het voor je – We nemen het volledig uit handen. We informeren je over de resultaten